Sunday, August 1, 2010

Luahan Hatiku...

       Apa nak jadi dengan aku pun tak tau..hati orang aku jaga, xnak di sakiti tapi hati aku tiada sapa yang tahu apa yang terjadi...kalau dapat tengok mesti dah membengkak menahan perasan dari dulu lagi...ermmm..kalau orang tengok nampak biasa je aku ni..tapi disebalik hanya aku je yang tahu..

       Hari ini berlalu tanpa apa-apa yang pasti sama juga macam smalam.aku ingat aku nak dengar suara dia nak happy untuk wat hati aku gembira..pada mulanya memang happy, terubat jugak la rindu tapi bila lama mendengar mesti ada salah paham antara kami...padahal aku x wat apa2 pun..dalam sehari lau x bergaduh memang x sah..boleh dikatakan macam hobi la...

Walaubagaimanapun, aku amat menyanyangi dia.Tidak kira apa yang berlaku antara kami. Aku harus bersabar akan karenah dia untuk bertahan..Setiap masalah pasti ada penyelesaiannya.mesti ada hikmah di sebalik semua ini.Amin....

No comments:

Post a Comment