Sunday, August 1, 2010

$weet Memor!es with Them


     Masa ni aku tengah praktikal, semua staf-staf di situ memang hapenning giler..bila time keje je mesti dorg akan plan apa nak wat pas hbis waktu keje...selalunya dorg akan g main bowling..dekat situ pantang je ajak g main bowling mesti semua nak p....tapi masa ni cuma beberapa je la yg g...yg lain semua ada hal...


     Memang best giler time tu...yg g semua hebat2 blaka..siap bawa bola masing2...lau main ngan dorang mesti last la point aku..tapi xpe kita harus berusaha..kadang2 aku ni pun apa kurangnya..heheheh..boleh dikatakan terer la gakk...(syok sendiri) hahaha......aku ni pulak jenis pantang lau orang ajak g main...mesti nak p punya kecuali lau ada hal2 tertentu....

Ketika bermain bowling di Mahkota Parade ,Melaka

Gaya seorang pro la katakan.hahaha

Bersama kak yana pas hbis keje terus g main bowling


Sempat bergambar g..akulah yang jd tukang tangkapnye

Ni lah staf-staf yang pantang ajak g main bowling

     Best giler la masa ni....sekarang aku dh masuk belajar blik...tak dapat la nak main bowling ngan dorang g...Lau ada masa aku akan join ngan dorang g main bowling....hehehe



No comments:

Post a Comment